Bliv medlem · Støt Nyreforeningen · Shop · Publikationer · Nyrenyt · Presserum · Kontakt

Du er her: Home Grå menu Støt Nyreforeningen Lav din egen indsamling

Lav din egen indsamling

Vil du gerne cykle fra Skagen til Gedser, men mangler du en god grund? Er der Tour de Chambre på dit kollegium, men mangler du et tema? Skal du have sølvbryllup, men vil du helst være fri for gaverne?

Her er løsningen. Nu kan du oprette din egen indsamling til fordel for nyresyge. Du bestemmer selv, hvor meget du vil samle ind og hvor længe indsamlingen skal vare. Pengene går til Nyreforeningens arbejde til fordel for nyresyge i Danmark. Enhver anledning kan bruges til at støtte en god sag - det er kun fantasien, der sætter grænser.

Start din egen indsamling

Ofte stillede spørgsmål:

1. Hjælper indsamlingen overhovedet?
    Ja. Nyreforeningen yder hjælp til nyresyge på mange måder. Vi støtter blandt andet forskning, men vi hjælper os patienter og pårørende med eksempelvis at få psykologhjælp eller hjælp til at komme på ferie.

2. Skal jeg holde styr på en masse kontanter?
    Nej. Det er meningen at folk støtter din indsamling ved at lave en indbetaling på nettet med Dankort. Hvis folk kun har kontanter, så kan du tage imod pengene og lave en overførsel fra dit eget Dankort på det samme beløb.

3. Går der meget til administration?
    Nej. Der er administrationsomkostninger ved indsamlingen. Men hver gang du samler 100 kr. ind går ca. 88 kr. direkte til at støtte nyresyge i Danmark.

4. Hvad nu hvis jeg ikke samler det beløb ind, som jeg har sat som mål?
    Hvis du ikke når dit mål, så er der ikke noget at gøre ved det. Du har stadig støttet en god sag.