Er du blevet ringet op af Nyreforeningen?

Nyreforeningen ringer i øjeblikket til private husstande. Det gør vi for at få flere til at støtte foreningen med et månedligt bidrag.

Som privat sygdomsbekæmpende forening er vi helt afhængige af, at du og andre tror på, at vores arbejde nytter. Bidrag er med til at sikre, at vi kan fortsætte kampen for bedre vilkår og behandlingsmuligheder for patienter, pårørende og donorer.

Det er virksomheden The Call Company, der foretager opringningerne for os. The Call Company følger de etiske retningslinjer for branchen. Læs mere om vores samarbejdspartner her.

Hvorfor beder vi dig oplyse CPR- og kontonummer?

Når vi spørger om CPR-nummer og kontooplysninger i telefonen, er det for at oprette den PBS-aftale, vi har aftalt med dig. Med en betalingsserviceaftale kan Nyreforeningen spare på administrationsudgifterne, så dine penge bliver brugt, hvor de gør størst gavn. Derudover beder vi dig oplyse dit CPR-nummer til, så du kan få skattefradrag for din støtte. Du kan til enhver tid stoppe dit bidrag, hvis du ikke længere ønsker at bidrage.

Betalingsservice tillader kun registrerede virksomheder og organisationer at trække via PBS. Alle dine oplysninger behandles naturligvis fortroligt. Læs mere på ISOBROs hjemmeside www.isobro.dk under ”Brug af betalingsservice og brug af CPR. NR.”